svētdiena, 2010. gada 5. septembris

Baldone

bija super. Kaut arī es tā nedomāju visu laiku, jo sevišķi tad, kad bija auksti. Bet tagad esmu pārlaimīga, ka visiem tiem sūdiem izgāju cauri ar grupu "fiziķi 2" (fizikas bakalauri bija sabraukuši gandrīz visi 58, trūka 9, vismaz es tā sapratu). Viņi ir brīnišķīgi cilvēki.
Man arī ir liels prieks, ka satiku veselu kaudzi ar jau pazīstamajiem. Taču, manuprāt, studijas būs visjautrākā manas dzīves daļa. Vismaz ar šiem cilvēkiem, pasniedzējiem nav iespējams nebūt jautram vai entuziastiskam.
Es esmu laimīga. Turklāt man šķiet, ka izvēlējos pareizo studiju programmu gan spriežot pēc cilvēkiem, gan pēc tā, ko stāstīja kāds veckursnieks (kaut arī datoriķis) - viņš mani iedvesmoja. Ir taču tik daudz neizpētītu un interesantu parādību!
Es esmu priecīga un pilnībā apmierināta.
Par to kā man riebās purvs, aukstums un citi draņķi, es izstāstīšu dzīvajā, lai panāktu labāku iespaidu. :)

3 komentāri:

  1. eh, man drusku sāpīgi šitādus ierakstus par baldonēm un datoriķiem lasīt...

    bet man prieks, ka tev ir forši cilvēki (un es taču teicu, ka tā būs!). un es gribēšu dzirdēt visu sīkumos dzīvajā ar visiem iespaidiem un efektiem. līdz cikiem tev otrdien lekcijas?

    AtbildētDzēst
  2. Jā jā, kad varēs dzirdēt visu sīkāk un iet uz tavām lekcijām? :D

    AtbildētDzēst
  3. aaaa. Man šķiet, ka man vajadzēja iet uz LU. šodien biju Aristotelī un vēl satiku vienu čali, kurš pagāšgad bija rtu un šogad iestājās LU, jo viņam besīja viss, kas bija rtu. iebēra sāli brūcēs. un viņam jau tagad patīkot LU.

    Man prieciņš par tevi, ka vismaz tu esi izvēlējusies pareizo vietu :D

    AtbildētDzēst