piektdiena, 2010. gada 2. jūlijs

Triecienuzbrukumā.

Es esmu pilnīgi piebāzta ar visādām domām. Mēģināšu viņas izspļaut internetvidē.

Biju Londonā. Iedvesmojos ne pa jokam. Turklāt cilvēki tur ir tiik labestīgi. Viņi ir pietiekami komunikabli, taču tikai ļoti retās reizēs pārkāpj pieklājības un cieņas robežas. Cik reižu gan man cilvēki neatvainojās: par paiešanu garām, gandrīz pieskaršanos, par skatīšanos virsū, par atrašanos manā ceļā. Paldies arī neviens neskopojās pateikt - pat par to, ka atdevu atkritumus.

Vajag stāstu? Man krājumā ir daudz stāstu. Te nu būs.
Kā Zane gāja uz kino.
Nē ne tagad - pirmajam ierakstam blogā par garu.. Gaidiet nākamo.

Es prātoju arīdzan par blogošanu angliski, tikai par tādām tēmām, kā dizains, idejas, mode (kurpes, o jā!) un cita inovatīvas lietas.

Sorry, par komatu kļūdām - nu jau visi gramatikas likumi ir piemirsti.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru